Bebisler ben de bugün 31+1 de nst de kasilmam çıkınca pruloton a başladım anam o neymiş öyle ya 🙄 o kdr tüp bebek tedavisi gördüm iğneler, serumlar ama böylesi yok 🙄 bir de progestandan kurtulmuştum ne güzel bugün itibari ile yine başlıyoruz ama göbeğimden nasıl ulaşıp da ittiricem hiç bilmiyorum 😞