Ikra73 Kızlar bugün gittim kan tahlili verdim 5 gündür adetim geçti kan değerim 450.0 çıktı iyi mi kötü mü bilgisi olan yazabilir mi acaba doktor pek bilgi vermedi açıkçası sadece gebe olduğumu söyledi kaç haftalık fln demedi ama
ParildayanYildiz Ikra73 değeriniz gayet güzel 2 gun sonra tekrar verip artıp artmadigina bakılmalı inşaAllah sağlıkla gelir😍
Aselasaf Genelde ilk kanda bir şey demiyorlar iki gün sonra kan veriyorsunuz tekrar ondan sonra belirli bişey söylüyorlar. Sağlıklı gebelik olup olmadığı iki gün sonraki kandan sonra belli olur.
Aselasaf Ikra73 değeriniz güzel şuan 4haftaliksiniz bence kan değerinize göre . Ama iki gün sonra kesin kan verin . İki katına çıkmış mı değeriniz bakın.
Ikra73 Aselasaf aynen yarın tahlil verip tüm sonuçlarıma bakması gerektiğini söyledi peki değer yükselmezse ne anlama gelir canım
Aselasaf Ikra73 yani doktorunuz daha net bilgi verir ama değeriniz iki katı olmazsa sağlıksız gebelik olduğu düşünülüyor. Siz içinizi ferah tutun inşallah sağlıklı şekilde yükselir ☺️ sağlıklı bir bebiş olur inşallah