Muhalif93 cinsiyeti öğrenmeden başlamıştım almaya, 11. hafta falandı. Kızda illa pembeci ve erkekde illa mavici tiplerden olmadığım için soft-gri-beyaz-nude unisex tonlarda zıbın,body, çorap, biberon, pişik kremi, ıslak mendil, uyku tulumu, battaniye vs. ne beğendiysem alıyorum denk geldikçe. 18+1 iz şuan. Haziran gibi de odasını ve bebek arabasını falan almayı düşünüyorum. 🌸🤗