Benim de bel ağrım ve kasık ağrım var. Evden oturarak masabaşı çalıştığımdan olabilir. Bu arada 29 haftalık hamileyim. Artık karın iyice ağırlaştığından normal olduğunu düşünüyorum. Kontrole gittiğimde doktora da sormuştum herşey normaldi. Geceleri dönerken, yataktan kalkarken, yatağa otururken alttan kasıklarıma bişey batıyor gibi oluyor. Hem belimin ağrısı vuruyor hem de pelvik kasları sanırım.