Canınızı sıkmayın ama doktorunuzla görüşün bu konuyu. Benim de 26 haftalık gebeliğimde çıkmıştı rutin idrar tahlilinde, daha sonra 24 saat boyunca idrar toplama yapıldı ve orada protein değerine bakıldı, ayrıca hemen bı tansiyon aleti edindim ve hergun tansiyonumu ölçüp not ediyordum. Protein kaçağı olunca gebelik zehirlenmesinden supheleniliyo ilk olarak doktorunuz bu konuda sizi daha iyi bilgilendirir. Stres yapmayın ama üzerine düşün ertelemeyin kontrole gidin