Kızlar 32 haftalık hamileyim yarın uçakla memlekete gidicem ama bazı hava yolu şirketleri galiba rapor istiyormuş dün sağlık ocağıma sordum kadın doğum doktorunuzdan alabilirsiniz dedi bugün doktoruma gittim olduğum şehirde sadece devlet hastanesi var ki hamileliğimin başından beri hepsinden nefret ettim burnu bi karış havada hepsinin ben öyle bir rapor düzenlemiyorum dedi onu özel hastaneler falan veriyor git ordan al dedi ve belirttiğim gibi olduğumuz şehirde özel hastaneye yok onun takipli hastasıyım ve ben böyle bi rapor düzenleyemiyorum ne demek uçak biletimide aldık daha önce bi kaç arkadaşım 34 te falan yolculuk yaptı kimse rapor falan istemiş umarım havalimanında yarın sorun çıkmaz ya bi fikriniz var mı 🌸