Merhaba arkadaşlar benim 19 mart transferim oldu ve bugün on sekizinci günüm adetime görede 5+0haftalik hamileyim transferin 14 gunu gittim degerim 16500 du ve kesem görünmedi doktor daha erken oldugu için alttan da bakmak istemedi bi hafta sonra gel dedi ayni durumu yasiyan varmi acaba normal mi