28 haftalık olucaz Allahın izniyle 🤲🏻💙
Park beşik aldık civil kanz marka1400tl
Bebek arabası civil baby4 1300tl travel değil
Puset trendyol jimmy 240 tl
Anakucağı a101 170 tl 😊
3 kapaklı beyaz dolap koçtaştan 1379 tl aldık bebek dolapları cok kücük ve aşırı pahalı 🥲
Büyük eşyalarımız bu şekilde tamamladık
10 lu hastane çıkışı1 tane hediye annemden 3 tane 5 li hastane çıkışı aldık
Trendyolda molfix 216 lı bebek bezi
Hepsiburada ıslak mendil baby turco 12li 1 kutudan 2 kutu aldık.
Şampuan deterjan kozmetik hepsini civilden dalin marka aldım ilk deterjanı zaten kullandım eşyalarını yıkadım hep 🥲
Ateş ölçer bi koltuk altı bide kulaktan ölçer omron marka trendyoldan aldım 255tl
Civil den
Yenidoğan emzik wee baby aldım eğer almazsa philips öyle alacağız çok pahalı çünkü
Yenidoğan nuk marka biberon aldım
Wee baby kücük 30 ml ve 120 ml biberon aldım
Emzik kutusu aldık
Trendyoldan amiguru emzik kordon takım yaptırdım isimli
Çoğu minik eşyaları aldım biberon fırçası diş kaşıcı oyuncak cam rende bebek pamuğu aklıma gelen bu
Trendyoldan katlanır banyo seti aldım 290 tl ye
2 tane filesi var yedekten
2 adet battaniye
5 muslin örtü
2 adet havlu
2 takım nevresim takımı bimden almıştım
2 tane pike örtüsü
Yenidoğan düz kafa yastığı
Civilden kuju marka yorgan yastık ve yatağını aldık.
30 tane ağız mendili almışım 🥲
0-6 aylık çorap
Önlük
Bere
Benim bebeğim yaz bebesi olduğu için 3-6 6-9 zıbın aldım ve altına hep don aldım 4-5 takım yazlık 4-5 takım uzun kollu aldım. Kendi ailemin ördüğü eşyalar var onlar kış için zaten 6 aylık olduğunda tekrar dolap alışverişi yaparız.
Aklıma gelen bunlar 🥰 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin giydirmeyi görmeyi nasip etsin inşAllah daha eksiğimiz var onuda önümüzdeki ay alıcaz.
Biz eşimle geçen oturup hesapladık
9.500 bebeğin eşyaları şuanlık artı 6400 hastaneye paket almıştık daha bi 5000 gider herhalde herşey çok zamlı Allah yardımcımız olsun 🥺🥺🥺