Hande1nur Kizlar bende bu modeli aldim kendi yatağını kullanmamaya karat verdik yeni yatak alicam,hangisini önerirsiniz siz hangilerini aldınız,uyumu yüksekliği nasil oldu
Hande1nur Hellobabyyyyy ya evet aslında kullanacaktım bebek küçük çok ağırlığı da olmayacak ama kalitesiz gibi yaa,yazın doğacak ya terletmeyen kumaşlı yatak alalım dedik bilemedim bende
Busrader90 Biz de madre yatak aldık. Henüz içine alacağımız yatağı araştırıyoruz. Ancak 5cm yüksekliği olan visco olmayan, sünger yataklardan alacağız. Yataşın miyo modelini almayı düşünüyorum