Bebisler Allah nasip ederse benimde bir kız evladım olacak ben rüyamda görmüştüm Mina ismine o yüzden Mina koyacağım Allah nasip ederse çok seviyorum o isme bence çok kibar çok naif ve çok zarif bir isim Liya ismide çok güzel yani inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız