Merhabalar güzel anneler ve anne adayları 8 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim tüp Bebek tedavisiyle hamile kaldım ilk gebeliğimde hiç birşey yiyemiyordum açlıktan bayılma noktasına gelince çoğunlukla serumla beslenmiştim. Bu gebeliğimde bulantım aşırı tiksintim var ama tiksindim yemegide yemeye çalışıyorum yiyorum ama aşırı derecede mide bulantısı ve şişkinlik yapıyor geçmiyor çok zorlanıyorum yediğine pişman oluyorum bulantı hernesye bir şekilde baş ederim ama bu mide şişkinliği bni çok zorluyor haftaya doktor konturolum var ozmn soracam ne yapabilirim diye ozmna kadar mide rahatlatıcı önerileriniz varmı? Çok kötü durumdayım