Arkadaşlar bugün 40+0 olduk ne gelen var ne giden kontrole de en son 37 haftalıkken gittim ve bir daha gitmedim gidersem yatırırlar diye korkuyorum ben kendi sancımla gitmek istiyorum ikinci doğumum olacak ilk doğumum çok kötü geçmişti bunda çok korkuyorum her günüm zehir oldu bana