G53-34 ben Panik atak ve anksiyete var şükür 2 yıldır tedavi görüyordum bebek olunca birakmak zorunda kaldim ama eskisi kadar şiddetli değil şükür ama yinede tabiki nasil olacak yapabilecekmiyim kaygilari var ben kendimle inat ediyorum bu şekilde yenmeye çalışıyorum ben güçlüyüm anksiyete vs panik atak beni yenemez ben onu yenerim yeneceğim diyorum ve kendimi güçlü gördükçe daha pozitif daha mutlu oluyorum önemli olan panik atak vs anksiyeteyi ilaçsız geçire bilmek baş edebilmek bence 🤗 aslında biz kadınlar çok güçlüyüz sadece bunun farkında olmak gerek