NilNehir Son adet tarihim 5 Mart, Adetim 8 gün gecikti. bugün kan testi verdim beta hcg 2778 çıktı. İlk gebeliğimde daha düşüktü tecrübeli annelerden yorum bekliyorum.
Mavidunyamm NilNehir 8 gün gecikmeyle gayet normal çıkmış 2 gün arayla kan verip artış hızına bakabilirsiniz
Acemianneee08 NilNehir 2 gün sonra kan tahlilini tekrarlayn değeriniz gayet güzel . Hayırlısı olur inşallah ☺️
Eda_nur_2733 NilNehir hayırlı olsun 😊 bende adet gecikmemden 5. Gün vermiştim kan 3364 çıkmıştı normal sizinki de bence Allah’a şükür şimdi 20+2 olduk bile🧿
T1996 NilNehir gayet normal bi sonuç, döllenmeden itibaren geçen günle alakalı beta döllenme geç ya da erken olabilir ilk çocuğunuzla kıyaslamayın, ben adetim 1 gün geçince 1781 ile öğrenmiştim mesela erken döllenmişim :)
Fk2 NilNehir adeti geçtiği için yaklaşık bes hafta 2 günlük yada 1 bu sebeple yüksek anneler normalde 4 haftalıkkem yada 3.5 haftalıkkem öğreniyor ondan düşük çıkıyor. Sizinki normal
Mom545441 NilNehir benim ilk muayenem tahlil istedi rutin tahlil güzel çıktı haftaya kalp sesini duymak için gideceğiz progestrona bakılmadı galiba henüz 🤷🏻♀️ 6+4 olması gerekiyor ama gittiğimizde doktor 5 haftalık dedi şuan 5+4
2cocukluana Benmde 1 haftada 8000e yakindi bende cogul zannettimde tek bebeymiş 18 haftalik oldu şükür