Merhaba, ben 11 hafta4 günlük hamileyim ve 3 gün önce bebeğime anensefali teşhisi konuldu. Yaşama şansı yok. Ya anne karnında yada doğduktan hemen sonra ölüyormuş. Doktorlar haftam küçükken aldırmamı önerdi. Büyüdükçe sıkıntı olur ve sanada zarar verir dediler. Ne yapmalıyım sizce ? 2.5 yaşında da bir oğlum var