nazsimaova Olanlar bilgi verebilirmi nasl bi islem oncesi ve sonrasi neler yapmaliyim ria taktirmistim yerinde degil onu bulmak icin yapilacakk…
bebekveannesiii nazsimaova 1 sene önce yaptırmıştım ilaçla (serum gibi bişey) rahime bakıyolar kamera ile devlette yaptıracaksan anestezi falan verilmiyo adet ağrısı gibi ağrısı oluyo
Emedko nazsimaova cnm birşey yapmana gerek yok .çok acılı bir işlem değil kamera ile vajinadan giriş yapılıyor rahime bakılıyor. Giriş yaparken su gibi birseyde iceriye gönderiyorlar. Çok uzun sürmüyor yani .
nazsimaova Emedko cok tesekkur ederim operatif oldum daha oncede ama ofis olmadm ilk defa olacam bilmiyorumm ondan cok sagol