Biz bugün 8+6′yız ve şu ana kadar en zorlandığım haftalardan birini yaşıyorum. Bulantıların ne zaman vuracağı belli olmuyor. Bir de çoğu zaman aç gezmeme rağmen kabızlık ve gaz sıkıntım çok fazla. Kayısı kurusu, kefir gibi doğal şeyler fayda etmiyor maalesef. Sizler neler yaşıyorsunuz bu haftalarda