esrasaluvan
Ben yaptırma taraftarı değilim doktorumada danıştım 20günde bir muayeneye gidiyorum 20 gün boyunca şeker ölçme makınamla sabah açlık akşamda toklk şekerimi ölçp çizelge tutuyorm doktorum böyle yap değerlendirelm dedi bide hba1c tahlılı yaptrdm sonçlarmı göstericem hftaya gidnce karar verecek ama sanmam yükleme yapacağnı dikkat ediyorum ve düşük değerlerm.