Ben bu ay çatlatma iğnesi yaptım kızlar 10.gun test yaptım negatifti bugun 13.gun iğnede 11 Nisan bat üç dört gün boyunca kasik değil de kasiklarimin üstü ve belim böbreklerim agridi dün adet olacakmışım gibi kramplar girdi çıktı göğüslerim hasssaslasti oruçtan mi bilmiyorum midem zaten kötü bulanıyor yemek yedikten sonra böyle afedersiniz midem ağzıma geliyor resmen, uyku zaten hep var her an uyuyabilirim😂 ve sarı akıntım var enfeksiyon değil çünkü yeni vajinal muayene oldum 15 gun oldu yanı ayrıca yanma kaşınma iliski sırasında acı falan yok. Ben sizce hamile olabilir miyim 😂 bu arada 3 tanede yumurtam vardı