Gamzeates Kullanan var mı kızlar yada kaç hafta da başladınız kaç haftaya kadar kullandınız ciğer geliştirici vs yaptılar mı beni biraz aydınlatır mısınız dün başlandı hafta da bir defa 34 haftaya kadar vurulucakmışım 23+4 haftalığız
Gamzeates Deniz2961 benim ilk hamileliğim de 34 sadece ciğer geliştirici ve doğumu durdurdular 36 da doğum yaptım bunda 23+4 nst sancım çıktı iğne başlandı biraz panik yaptım
Berenibeklerken Ben 8.haftada başladım 26 haftalığım hala kullanıyorum proluton depot haftada 1 doğurana kadar da kullanıcam heralde. Sağlıkla kucağıma alayım da kullanırım napalım
Gamzeates Berenibeklerken bana da aynı iğneden başlandı şuan 23+4 34 haftalığa kadar kullanıcam iyisiniz değil mi herhangi bir tekrar sancı kanama vs yaşanmadı iğne kullandığınız sıra da değil mi ben biraz panik yaptım dün sancım çıktı nst de ilk oğlumu da erken doğurdum 😔
Berenibeklerken Gamzeates benim de ilk hamileliğim başından beri tedirginim ama kısmet artık 26ya kadar geldik. Yarın doktora gidicem ciğer geliştirici iğne yapmasını ben de isticem çünkü erken doğum riskim var eğer doğarsa küvezde az kalsın bari bebişim inşallah
Berenibeklerken Sor bence canım erken doğarsa riski azalır bebişin 28 haftadan sonra doğsa da sorun olmaz diye düşünüyorum ama tabi be kadar geç doğsa o kadar iyi