HavvaNur42onrn Korkma canım ben ilk hamileligimde 24 haftaliktim açılmam vardı rahim ağzı kısalığım 17 mm ye düşmüştü dikiş atılma haftası geçti dedi doktor halka taktı ama şuan halkanın da pek faydası yokmuş en iyisi dikiş yani serklaj neyse ilk hamileligimde bu şekilde dediğim gibi benim birde açılmam olduğu için ben 36. Haftaya kadar yattım canım yatmaktan kastım şu tuvaletten tuvalete 10 günde bi kere banyo yapiyodum tuvalete klozete giriyodum yemeğimi suyumu yattigim yerden yiyip içiyodum haftada bir pruluton iğne vurundum progestan her gün bir sefer alttan fitil olarak koydum vajinaya böyle böyle 39. Haftamda oğlum doğdu 🤗 ikinci hamileliğim de ise doktorun ihmalsizligine uğradım beni halka takicam diye bekletti bekletti en son 24. Haftaya gelince halka artık pek işe yaramiyo dedi serklaj dedim onunda haftası geçti dedi hemen değiştirdim doktorumu ama geç kaldim dikiş için maalesef o doktora hakkımı asla helal etmiyorum demem o ki sanki bu doktor da senin biraz ilgisiz geldi bana canım bide başka doktora git şuan 30. Haftamın içindeyim bin şükür Rabbime açıklığım yok rahim ağzım geçen hafta 26 mm idi sınır 25 mm canım bu arada şuan da progestan fitil yine sabah akşam kullanıyorum pruluton iğne 5 günde bir vurunuyorum ve en önemlisi yatmak canım yatıyorum oğlum 3 yaşında ona da annemler felan ilgileniyolar sana tavsiyem başka doktora daha git canım ve gerçekten yatmanın faydası çok elinden geldiğince yat canım ve serklaji muhakkak sor kendini üzme Rabbim sonunu güzel eylesin inşallah bol bol dua et ne kadar üzülürsen o kadar kötü senin için hem bebek icinde öyle herşeyin bir tedavisi bi çözümü var unutma inşallah herşey çok güzel olacak canım 🥰