Heyecan var .kızım 4,5 yaşında şimdi oğlumu kucağıma alacağım inşallah. Son 4 gün.
İlk doğumumda normal doğum belirtileriyle gittim ve sezaryene alındım. - devlet hastanesi - şimdi 2. Yi özelde türkiye hastanesinde olacağım. Bakalım özel ne kadar özel? Devlette spinal oldum şimdi de aynı olacağım.