Rumuz_07 Kızlar birkaç gündür sadece boyun bölgeme bir sıcaklık basıyor geçiypr 29.haftadayım normal mi bu
suscarparimm Rumuz_07 fazla östrojen hormonu salgılandığı için oluyor ben geçen sene yaza denk gelmiştim buz tutuyordum her tarafıma 😂
Eda_Esen Rumuz_07 Ben bi kışı yanarak geçirdim halen de öyleyim cam kapı açık hep her gün duş alıyorum bazen 1 den fazla geceleri yarı açık uyuyorum üstüne bir şey örtmüyorum yine de ter için de kalıyorum
Rumuz_07 suscarparimm sadece boyunda başladı nemlendi yani boynum ve vucudum az önce vücuduma yayıldı 29.hafta erken değil mi ya😂
Ayssnnr22 Ay kac haftadır aynı ter basıyor öyle ıslak ıslak saçlarım duş almak da zulüm oldu alıyorum gene aynı terlıyorum ellerım ayaklarım yanıyor resmen ödem de olmusum 😩😩 dıgum yapınca da aynısı oluyor 40 günü gecık ter akıyor
poyrazinannesi1 haftadayım beni de sürekli ateş basıyor en başından beri. Kış günlerinde bile üstüm açık yatıyordum. Camlar hep açık.