Kacan Canlar ciğerler malum 11 ayın sultanı Ramazan ayındayız .olmasa olmazı hurmalar da çokça yeniliyor. Hurmanin gebelikte zararlı olduğunu duydum siz ne dersiniz yiyirmusunuz yoksa yememe taraftarimisiniz…
Mysaa Kacan arada 2 tane yiyorum kahve yanında aşırıya kacılmadıkca hiçbir ürün bi sorun oluşturmaz zaten doktorlar da birkaç adet yiyebilirsin diyor aşırıya kaçma diyor bişey sorduğun da
suscarparimm Kacan Son aylarda 36. Haftadan sonra günde 6 adete kadar yenilebilir doğumu kolaylaştırıyor rahim açılmasını sağlar öncesinde dozunu kaçırmamak şartıyla yenilebilir sakıncası yok yiyorum şuan kızımda ise 36 dan sonra günde 10 tane yiyordum
Deletedmom_110 Kacan benim doktorum yeme dedi çok sevmeme rağmen yemiyorum eşim de yemiyor eve almadık canım çekmesin diye
Kacan Bana 3 4 veya 5 tane yiye bilirsin dedi doktorum ama bizimkiler izin vermiyor yiyeyim aşırı çok da severim oysa