balbebekannesi0 Kzlar 34+5 teyim doktorum yürüyüş verdi. Her yürüyüşte iç çamaşırım su içinde kalıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Normal mi bu?
benimmdunyamm balbebekannesi0 bendede oluyor ama haftam senin kadar büyük değil zaten kilom var hem iç çamaşırım ıslanıyor hemde her yerim ter oluyor sen ter değil diyorsun ama o da ter vajina hava almadığı için tam orası terliyor su gibi oluyor akıntım olursa beyaz oluyor akıntı ama ıslaklık oluyor o bölgede
illwait Kasık bölgesindeyse genelde terden olur, bebeğin baskı yapmasından akıntı da artabiliyor yürürken.
Oelrlrkmemdmd balbebekannesi0 Su sızmasııı diye bişey duydunuz mu öyle bişey de oluyor bebeğin kesesinden geliyor
balbebekannesi0 Oelrlrkmemdmd öule olsa bebeğin suyu kalmazdı sanırım çünkü bi haftadan fazladır bu şekilde.
balbebekannesi0 benimmdunyamm evet akıntı gibi değil asla ıslaklık şeklinde. Doktoruma söyledim baskı oluyor o yüzden dedi. :/