Merhabalar ☺ suan 22+6 günlük hamileyim. 13 haftalikken erkeğe benziyor net değil demişti 20 haftada erkek dedi. Ama doktorum pek içime sinmiş degil umursamazdi yani. Bu gece rüyamda da göğüslerim den süt aktığını gördüm rüya tabirinde kız çocuk dogurcagina delalet diyo 😁 sizce degisirmi yani erkek deyip Te kız olan oldumu merak ediyorum ☺