IlknurSrz Kızlar tekmeye benzer bişeyler hissediyorum sanki ama dışardan elimi koyduğumda hissetmiyorum içerde bir şeyler oluyor gaz mı yoksa tekme mi sizde 😀😀😀
AysunUgur IlknurSrz bende ilk tekmesini 19+2 de hissetmiştim ama çok güçlü tekme atmıştı tamam bu defa bebekti dedim ve emin olmuştum hatta eşimde yanımdaydı elini koydu onu da tekmelemişti 😄🤍
IlknurSrz Happymami sen daha tecrübelisin galiba canım birde şey oluyor biraz eğilerek iş yaptım mı küçük karnımda çok baskı hissediyorum dokununca çok sert oluyor orası bazen de dışa doğru bir çıkıntı oluyor
IlknurSrz AysunUgur canım ben hissettim hatta dün akşam eşim elini koydu yine tekme attı ama elim hissetmedi 😀
IlknurSrz anneyimmm42 bende öyle canım çok güzel bir duygu tekmeyi hissedince insan hamile olduğunun da farkına varıyor 😅😍