Dilekunal 😃belki ayni kaderi paylasiriz sizinle
Benim de erken dogum riskim var iceride tutmaya calistik, yaklasik 6haftadir benimle kizim. Dr bu saatten sonra gelse de sikinti yok dedi ama yine de 38 i gormek istiyor insan 😊
İnsallah sizinde kendiliginden gerceklesen bi dogumunuz olur hayirlisi olsun hakkinizda 🙂 haftaya insallah iyi sonuclarla haber veririm size sizden de guzel haberlerinizi bekliyoruz ☺️☺️