Kele-bekler1 öncelikle güzel sonuclariniz olur insallah 🙏 benim ilk denemem olumsuz olmuştu, sonra 3 ay ara verdim dinlenmek istedim. Devaminda histerekopi ile rahime çizik atılıp sonraki ayda transfer yapıldi. Çok sükür tuttu suan 23 haftalik olduk. Darisi size insallah.
Sadece estrofem için yorum yapamıcam, birsürü ilac kullandigimiz icin. Ben baya kilo aldım ama hangi ilac yaptı bilmiyorum.