Ayssnnr22 aslında bebek için normal doğum öneriliyor , mesela Amerikada yanlız hayati tehlike olduğunda, mesela normal doğum sırasında bebek ve ya anne ölümü gibi riski olursa o zaman sezeryan oluyor yoksa ben korkuyorum, ben istemiyorum diye kimseyi amelyat etmiyorlar çoğu avrupa ülkesinde öyle