Kızlar ben geçen çarşamba normal doğum yaptım kesim vardı ebe dikti fakat kaç dikişim var söylemedi saymıyorum dedi .Geçen gün lavaboda elime bi tane dikiş geldi kanamam lohusalıktan zaten var ama anlamadım acılmamı oldu dikişimde yokaa dikiş kaynadı da mı düştü.Sonradan cesaretimi toplayıp aynayla dikişlerime baktım fakat vajinanın makata doğru olan kısmı acıp bakılınca acık duruyor sanki dikilmemiş gibi arkaya doğru dikişim var fakat vajinanın alt tarafı açık gibi acaba normal olması gereken mi öyle yoksa dikişim mi açılmıstır uzun oldu dikişlerden cok korkuyorum kusura bakmayın