SinemByktnsl
40+3 haftalık gebeyim..Dün yaptırdığım çatı muayenesinde 2-3cm açıklığım çıktı fakat sancılarım düzensiz ve bebeğimin suyu azaldığı için yarın sabah suni sancı için çağırdı doktor..Gebeliğim boyunca doğumum normal seyrinde ilerlesin istedim hep..Şu an çaresiz kabul etmek zorundayım suni sancıyı..Bu durumda olanlarınız bu durumu yaşamış olanlarınız,önerileriniz neler!???? Ne yapabilirim??? Düzenli sancım gelsin normal bir doğumum olsun istiyorum