Zeynepp_ Kızlar kürtaj olalı 2 ay oldu bu ay adetim 11 gün gecikti test yaptım negatif çıktı böyle olması normal mi yani kürtaj dan mı kaynaklı belim çok ağrıyor yatamıyorum bile ağrıdan