Powerpuffgirlzz hamile değilken çok kez yaptırdım ama hamileyken asla yaptırmam tavsiye de etmem. Nedeni kimyasal olması. Kuaförler bile işlem yaparken solumamak için maske kullanıyorlar. Isıyla işlem yapıldığından çıkan duman ve koku hamilelik öncesinde nefes almayı zorlaştırıyor ve gözlerimi yaşartıyordu. Hamileyken düşünemiyorum. Yine yaptırıp yaptırmamak size kalmış tabi ama kuaförlerin bile böyle Bi işlemi siz hamileyken yapmayı önereceklerini pek sanmıyorum.