Selamunaleyküm hanımlar, dün akşamdan beri hafif sancım vardı. Bugün nst’de de biraz sancım olduğunu söylediler, doktorum hastanede yoktu birkaç saat sonra tekrar çağırdılar, gideceğim. O nedenle henüz bir şey denmedi ama merak ettim. Yorumlayabilen veya bu durumu daha önce yaşayanlar bilgi verirse çok mutlu olurum. Sancılarım artar da yarına falan doğurur muyum acaba? 😅
