Skne Yisenturk ben de 7+5 hiç bulantim falan olmadı çok şükür sadece iştahsızlık var hiçbişey yiyemiyorum oruç bile tutuyorum hiç zorlanmıyorum şimdilik 😊
ftmm38 Kaahvelii bende 6+1 ken gittim 8+4 de benim randevumda salı günü ınşallah güzel haberlerle çıkarız duyarız güzel sesleri
Kaahvelii ftmm38 Aynıymışız o zaman canım benimde randevu salo günü 😊 İnşallah duyarız İnşallah büyümüşlerdir canım