Ozlem61 canım benim de 6.haftam da başladı bende ilk acile gittim ama ben alttan muayene olmadım geri geldim ertesi gün başka doktora gittim ağrılı kırmızı ve parçalı olmadığı sürece korkma bu dönemler de normal 10. Haftaya kadar sürüyor bol su iç dedi 9. Haftamda kesildi bu sürede progestan kullandım şuan 12 haftalığım hala kullanıyorum birde bizim kan uyuşmazlığı vardı ilk lekede onun iğnesini de oldum