Hanımlar 37+4 günlük gebeyim doktordayım anda gebelik kolestazi şüphesiyle doğum baslatabilirim dedi doktorum tahlil verdim onun sonucunu bekliyorum suni şancı ile başlatacağını söyledi 3. Bebegim ama kendi sancilarimla doğum yapmıştım ben ikisinide sadece suni ile ne kadar sürer doğum bilgisi olan varmi