Kubranur11 Bedriyek erkek gibi ☺️sagliciklar alin kucaginiza bizimde kiz 13+1 de kendini cok net belli etti☺️
Bedriyek Kubranur11 ikili tarama ya 13. Haftada gidicem bende görebilmek için inşallah görürüm amin inşallah hepimiz sağlıcakla alalım 🥰 bende erkek hissediyorum ama ilk çocuk ne olursa olsun 🥰
Bedriyek Aslan02 aynen kafa yapısından bile anlıyan anlıyprda %50 şans işi birazda ikimizde 1 hafta dişimizi sıkcaz artık 😂
MLknnlfr Bedriyek çok tşk ederim bi kızım var rabbim birde sağlıkla erkek nasip ederse çok güzel olucak 🥰🤗