Bugün kontrole gittim bebegimin kilosu haftasına göre baya fazla cıktı dedı doktor almıs basını gıtmıs dedı kilosu seker ın mı var dedı sekerım de yok seker yuklemesı de yaptırdım bası vucuduna gore buyuk dedı elım ayagım tıtredı resmen basına boyle gelen bırsey var mı bırsey olur mu cok canım sıkıldı😱😭😭😭