Kızlar merhaba hepinize öncelikle. Adetim 5 gün geçikti dün test aldım yptm tek çizgi çıktı ama belim agrısı kasık agrım çok fena kramp degil olckmşm gibi bi agrı kendime çok stres yptm sürekli bunu düşünyrm inş olrm die Bi tane evladım Allah isteyene versin inş. Başına böyle gelen var mı yeni hamilelik olsa bile silik çıkmzmydı ikidir ypyrm negatif. Yumurtlama 25 de oldu yumurta akı gibi diger gün ilişki oldu korunmalı bi şekilde yardımcı olrsnz sevnrm