varbirhayalimiz öncelikle teşekkür ederim cevap için, bir düşüğüm var onda hep Aliye hanıma gittim ilgiliydi düşükten sonra da baya kontrollere gittim yine, en son gittiğimde miyomun var direkt ameliyat dedi ameliyat olmazsan çocuk sahibi olman mümkün değil dedi. O kadar korkuttu ki beni daha sonra Adana da profesöre gittim araştırdı iyice asla öyle bişe yok gayet rahat hamile kalırsın dedi ayrıca bu dediği ameliyatı yapacak olursa hiç bir doktor sana o ameliyattan sağ çıkacağının yada rahminin alınmayacağının garantisini veremez, dediği yer riskli ve senin öyle bir miyomun yok dedi. Bu profdan 1- 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim elhamdülillah. Bu sebeple de Aliye Hanıma bir daha asla gideceğimi sanmıyorum biraz uzun oldu kusura bakmayın ama Aliye Hanım konusunda dertliyim biraz 😊