Damla1995 Kızlar bugun 10+0 olduk. 1 hafta 10 gundur bu mide yanmasi ekşimesi beni maf etti. Ne yiyorumda oluyo hic anlamiorm. Mide bulantisi aclik hissi hala devam ediyor onun harici birde bu durum beni germeye basladi artik. Ekstra ne yapmak gerekiyor onerileriniz varmi. Bu haftalarda bu durum normalmi sizler yasadinizmi. Ben ilk defa yasiyorum diger 2 oglumda hic yasamadim.
iremcannn1907 Damla1995 canım son haftalarda çok olur genelde doktor gaviscon şurup önermişti bana. Sende doktoruna danışarak kullanabilirsin uygun görürse.
Clk56 Damla1995 talced çiğneme tableti var naneli şeker gibi doktoruna sor gene ama doktorum bunu vermişti bana kötü olunca atıyorum anında cozum
pnremr22 Soğuk süt içebilirsiniz birde ayva yiyin lütfen mideyi topluyor ben öyle çözüm buldum ayrıca muz da yiyebilirsiniz sabahları aç karnına.
Bebek-C Benim ilk haftalarda olduğunda doktorum rennie kullanabilirsin günde 5 taneye kadar demişti. Benim çocukken geçirdiğim mide rahatsızlığımda da kullandığım bi ilaç olduğu için zararı olan bi ilaç değil. Şu an 32+1’im yine midem yanınca çiğniyorum bi tane.
Fatma4495 Bende 18 haftaya girdim 10 gündür bulantılara bendede yanma eklendi ay çok zor benimkini çay,domates ve çikolata tetikliyor tüketmiyorum onları dünle bugün salatalık yedim peynirle sanki rahatlattı beni
papatya_35 Damla1995 29. Haftadayım bende de var soğuk süt salatalık dondurma iyi geliyor bazen. Doktoruma sorduğum da gaviscon şurup önerdi, sizde bir deneyin geçmezse eğer doktorunuza danışın belki size de gaviscon önerir veya başka bir ilaçta önerebilir. Ama ilaçları hiçbir şekilde doktorunuza danışmadan kullanmayın 🙂