Derya341986 ama enfeksiyon doktorunun verdiği antibiyotik bana çok iyi geldi diyebilirim. Önce başka vermişti hiç etki etmedi sonra tahlil yapıldı hangi antibiyotiklere karşı dirençliyim hangilerine duyarlıyım diye. Ondan sonra antibiyotiği değiştirdi ve çabuk geçti. O antibiyotik tahlilini hiç bir zaman kaybetme dedi nelere duyarlı nelere dirençlisin orda yazıyor artık ona göre antibiyotik yazar doktorlar sana dedi