Narmin21 benim 1 hafta geç döllenme olmuştu en son 37+2 muayenemde bebek 38+5 görünüyordu gününü yakaladı geçti doktor adet günümden hesaplıyor ne döllenmeye ne de ultrasona göre değil, çoğu kişinin de yakalıyormuş böyle bence sen adet tarihinden hesapla o geleceği zamanı belli ediyor zaten günü gününe doğuran insan çok az😊