Kızlarr biz bugun 39+0 oldukk ama hala tık yok ne nişan ne su 🙄 Ara ara kasılmalarım oluyor sadece yarın doktora gidicez bakalım ne diyecek Beyfendinin gelmeye niyeti yok galiba 😀 Normal doğum istiyorum kısmetse suni sancıdan da çok korkuyorum 😥 Varmı bizim gibi olan 😍