DuyguOsma
Merhaba arkadaslar biz 34. haftamiza girdik ve artik isi de biraktim. yanliz bikac gündür bi uykum var bi halsizim anlatamamm sürekli uyuyorum ve uyumak istiyorum. Sizde de oluyomu? Cogu kisi uykusuzluk cekerken ben cok rahat uyuyorum ve aslinda hic uyuyan bi insan degilimdir🙈😂