-MinikveAnnesi- 13+4 üz karnımda gerilme , gerginlik hissediyorum sizde de var mı normal mi ve önceye göre sanki bebegin yerini hissediyorum stres olunca kasılıyor sanki
Nskyhn -MinikveAnnesi- ben de 13+5 im o gerginlik bence karın büyümesinden oluyor bende de oluyor. Ama bebeğiin yerini hissetmek için daha erken diye biliyorum
-MinikveAnnesi- Nskyhn dün biraz üzgündüm belli bi bölge taş gibi oldu ona bağladım biraz da acaba orda mı rahim diye 🤷♀️
Nskyhn -MinikveAnnesi- vücut kasilinca falan taş gibi oluyo onlar çok normal bence yani daha doğrusu burada böyle şeyleri çok okuyorum ben de öyle tahmin edebiliyorum