Kuzucumveben eşiniz için mi soruyorsunuz 2,5 yıl ikimizde de sıkıntı olmadıgı halde hamile kalamamıştım en son ay inanmadığım halde evde bitkisel kürler deneyeceğim demiştim ilk ay (15-20 gün kadar) yarım yamalak eşime keciboynuzu kaynatıp içirdim günlük 1 litre yapıyordum 2 bardak çıkıyordu kaynayıp azaldığı için soguk soguk içti.( netten tarif alabilirsin) Bi de kocamar marka soguk sıkım keçiboynuzu özü almıstm 1 yemek kaşığı onu içti o ay hamile kaldım kendim için birşey yapmamıştım tahlil yaptırıp deneyecektim.