Uzumlu_Kekim Kızlar merhaba🌸 bebek çamaşır deterjanı olarak granül sabun mu kullanılmalı yoksa sıvı çamaşır deterjanı mı? Önerilerinizi bekliyorum. Granül sabunun makineye zarar verdiğini duymuştum burada mı okudum hatırlamıyorum ama doğru mu acaba? 🙄
Naazli Uzumlu_Kekim bende çamaşırlarda kalıntı bırakıyor diye duymuştum. Sıvı deterjan tercih ettim ben
Demirssmomm Uzumlu_Kekim bi tane dalin aldım bi tane de baby me aldım çamaşırları yıkarken ikisinide kullandım güzel gözüküyodu, hoş yıkadığım kıyafetler yeniydi kullanılmış değildi ama sorun yaşamadım 🙋🏼♀️
bussraozturk Uzumlu_Kekim duru granül almayı tercih ettim 3 gün önce çamaşırlarımızı yıkadık kalıntı filanda yoktu çok güzel memnun kaldım. Eskiler bile sabun tozu kullandırdık diyorlar. Bence en sağlıklısı yeni çıkan bebeklere özel sıvı olan deterjanlar bana çok masum gelmiyor açıkcası🙂
Uzumlu_Kekim Burcu-112 alırsam duru yada dalan markası tercih edicem çevremdende kullanan herkes memnun. Yukarıda arkadaşın yazdığı gibi çamaşırda deterjan kalıntısı vs bıraktı mı acaba? Öyle bir durumla karşılaştınız mı hiç?
Esmaonur Uzumlu_Kekim Duru granül matik kullandım bi sorun yaşamadım kalıntı falan bırakmadı ben memnun kaldım